Posted 2 days ago

(Source: venusisrising)

Posted 2 days ago
Posted 3 days ago
Posted 4 days ago
Posted 4 days ago

as a warning to motorists, if you blare your horn at me for being a cyclist that exists you are promoting a culture of violence against cyclists. as such, if you blare your horn at me for being a cyclist that exists I will nip that attitude right in the ass by breaking your car. don’t be like rich little white boy in daddy’s car who just got his headlight kicked in for blaring his horn at me while we were sitting at a red light on campus. Now instead of thinking they can get away with bullying cyclists all of the cars around us learned that there are consequences for harassing a cyclist. plus rich little white boy in daddy’s car has to explain to daddy why he has a broken headlight. I can’t wait to get that car horn wired up to my handlebars

Posted 6 days ago
Posted 1 week ago
Posted 1 week ago
beer-for-my-horses:

skdpaul:

liftedandgiftedd:

slow40sx:

4gifs:

BMX curved wallride to flair. [video]

Bruh…

so dope

WTF?!

This is absolutely insane regardless of what I am about to say and I still give him props on this because fuck that…but he never actually went upside down. A flair is a back flip 360… you can’t just super invert your 3 and call it a flair. Like I said, not discrediting the dude but people gotta get that shit upside down before they call it a flair!

well it was upside down but it still wasn’t a flair. flair means flip air so even 180 backflips aren’t all flairs. if it’s done to fakie technically it’s a 180 backflip. this wasn’t even that though so I’m confused when I see bmx people calling it a flair (4gifs are non believers so don’t worry about them just shun the non believers). but it was upside down, it’s “just” a barrel roll

beer-for-my-horses:

skdpaul:

liftedandgiftedd:

slow40sx:

4gifs:

BMX curved wallride to flair. [video]

Bruh…

so dope

WTF?!

This is absolutely insane regardless of what I am about to say and I still give him props on this because fuck that…but he never actually went upside down. A flair is a back flip 360… you can’t just super invert your 3 and call it a flair. Like I said, not discrediting the dude but people gotta get that shit upside down before they call it a flair!

well it was upside down but it still wasn’t a flair. flair means flip air so even 180 backflips aren’t all flairs. if it’s done to fakie technically it’s a 180 backflip. this wasn’t even that though so I’m confused when I see bmx people calling it a flair (4gifs are non believers so don’t worry about them just shun the non believers). but it was upside down, it’s “just” a barrel roll

(Source: ForGIFs.com)

Posted 1 week ago
Hi Chelsea! I'm a dfab intersex person, and I've been called "it" a lot, and I've heard it being used as a pronoun for myself and other intersex people regardless of designation at birth. I'm wondering if that, (like how it's still sexist to call a guy a "little bitch") is transmysoginistic of those people? Or is it being used in different contexts, so it's unrelated? Sorry, you don't have to answer this, I'd just love your input.
teaearlgrayhot asked

hmmmm I’m really tired and I think delirious by this point but delirious me thinks that they’re not unrelated but they do have their own set of contexts and problems that are related to each other because the motivations are the same, but a dfab intersex person that id’s as female being called it against their will isn’t really transmisogyny, it’s a whole other type of ogyny or what have you. did I mention that I ate an entire bag of skittles for dinner?

Posted 1 week ago
 frick I should just major in gender. I just wrote a thesis statement on the morality of it pronouns as a blog post while I’m supposed to be writing about how western influence and changing society has affected modern day south eastern asia and north western africa
Posted 1 week ago

before I forget it, I’ve finally worked out how I feel about it pronouns. (even though doing so prevented me from working on my research papers ugh)

but yeah basically they make me uncomfortable because it pronouns are a transmisogynistic slur but the people that I’ve seen using them do so for different reasons because their different experiences have resulted in the word having different connotations and a different meaning to them. so I’ve never said “oh don’t use it pronouns” because denying someone the pronouns that make them feel safe and comfortable is shitty, so this just explains why I can be okay with it but the compromise is that I can’t use them, like I just have to avoid pronouns with anyone that uses it pronouns because to me the connotations of it pronouns are the unwilling dehumanization of trans women by various types of transmisogynists harassing hers and that’s p upsetting unsurprisingly so basically what I’ve been doing by gut instinct all along, but just explained

idek if I’m saying what I want to say because I’m so tired but yeah

Posted 1 week ago

irongiantlungs replied to your post: seriously this is so bad I might have …

I’m an English major and we don’t do anything like that, maybe have 2 papers for the whole semester

that’s what my favorite class is like

3 exams that I do the take home essay style of (which I love holy shit because I can’t memorize anything for the short answer in class version) and one research paper and that’s the whole class. it’s beautiful. so simple. nothing to loose track of

Posted 1 week ago

mindofanalien replied to your post: I need 12 fucking sources in this 1st …

What class is this for?

politics of the middle east and contemporary revolution & political violence

2 unassociated classes taught by the same professor on the same day

which is confusing as all fuck and I don’t know why I didn’t foresee that

but what I’m gonna try to do is only work on stuff for one class at a time

if I can even have time to work on both classes

Posted 1 week ago

I need 12 fucking sources in this 1st of 2 research papers that are due every week

kill me now.

right now

please

Posted 1 week ago

seriously this is so bad I might have to drop two courses. I have two research papers due every tuesday morning I’m not a fucking english major